مطالب سابمیت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

1.باز کردن سایت Master Journal List: از مرورگر وب خود سایت Master Journal List را باز کنید. می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید:

https://mjl.clarivate.com/home

Detection of ISIs journal 1

2.جستجو در سایت: در صفحه اصلی سایت Master Journal List، یک باکس جستجوی متنی وجود دارد. در این باکس، عبارت "Enter journal name, ISSN, or publisher" را مشاهده می‌کنید. شما باید نام ژورنال مورد نظر خود را در این باکس جستجو کنید. برای مثال برای تشخیص ISI بودن ژورنال International Journal of Hydrogen Energyدو روش وجود دارد هم می توانیم اسم ژورنال و هم کد ISSN آن را از صفحه اصلی ژورنال پیدا کنیم و مطابق شکل زیر در کادر وارد کنیم؛ و سپس بر روی Search Journals کلیک نمایید.

Detection of ISIs journal 2

3.آغاز جستجو: پس از وارد کردن نام ژورنال، بر روی دکمه "Search Journals"کلیک کنید یا کلید Enter را فشار دهید.

Detection of ISIs journal 3

4.مشاهده نتایج: پس از انجام جستجو، سایت Master Journal List نتایج را به شما نشان می‌دهد. اگر ژورنال مورد نظر شما در لیست وجود داشته باشد، به احتمال زیاد از دسته‌بندی ژورنال‌های معتبر در سایت Master Journal List است.صفحه نتایج شامل لیست ژورنال‌های مرتبط با نام یا کلمات کلیدی وارد شده در جستجو می‌باشد. در نتایج جستجو، شما می‌توانید به اطلاعات جزئی‌تری در مورد ژورنال دسترسی پیدا کنید. با کلیک بر روی نام ژورنال، صفحه مربوط به آن باز می‌شود که شامل اطلاعات مفصلی مانند عنوان، ISSN (شماره شناسه بین‌المللی ژورنال)، ناشر و سایر اطلاعات مربوط به آن ژورنال می‌باشد.