مطالب نگارش پروپوزال ارشد و دکتری

FileSeek به شما امکان می‌دهد فایل‌ها یا رشته‌های خاصی از متن را در فایل‌ها، به سرعت و به آسانی با یکپارچگی کامل با Windows Explorer پیدا کنید. با FileSeek، هیچ فهرست‌سازی پس‌زمینه‌ای برای از بین بردن رایانه شما وجود ندارد و این برنامه از چند رشته‌ای برای اطمینان از جستجوی سریع استفاده می‌کند. و اگر بارها و بارها در حال جستجوی موارد مشابه هستید، همیشه می‌توانید جستجوهای خود را به عنوان نمایه ذخیره کنید تا بعداً به راحتی بارگیری شود. شما حتی می‌توانید از FileSeek برای انجام چندین جستجو در یک زمان استفاده کنید، به لطف رابط زبانه ای مفید آن!

از قدرت و انعطاف‌پذیری FileSeek شگفت‌زده خواهید شد! می‌توانید نتایج جستجو را در قالب‌های مختلف ذخیره کنید تا به راحتی در برنامه‌های دیگر ادغام شوند، یا تنظیمات خود را همگام‌سازی کنید تا نمایه‌های جستجوی شما بدون توجه به دستگاهی که استفاده می‌کنید در دسترس شما باشد! با FileSeek همه چیز در دسترس شماست!

FileSeek به یافتن یک فایل خاص یا اطلاعات درون یک فایل از درون انبوه اطلاعاتی که روی هارد دیسک شما همیشه در حال رشد است کمک می کند. این ابزار رایگان می‌تواند جستجوهای سریع و متمرکز را در دستان افرادی که با تکنیک‌های فنی مانند عبارات منظم و حروف عام راحت هستند، فراهم کند، اما افراد غیرتکنولوژیکی ممکن است با جستجوی داخلی ویندوز راحت‌تر باشند.

این برنامه امکان جستجوهای خاصی را فراهم می‌کند که ممکن است شامل انواع یا نام های فایل خاص باشد و سایرین را حذف کند و می‌تواند از علامت‌های عام در آن مشخصات استفاده کند. برای مثال، تایپ کردن "*.txt" در فیلد Include به FileSeek می‌گوید که فقط فایلهایی را که با txt. ختم می‌شوند جستجو کند.

FileSeek در نتایج جستجوی خود، نام فایل، مسیر کامل و اینکه آیا نتیجه بر اساس یافتن مطابقت بر اساس نام فایل یا اطلاعات درون فایل است را گزارش می‌دهد. اگر داده‌ها را در یک فایل پیدا کرد، شماره خطی را که در آن مطابقت پیدا کرد و متنی که مطابقت دارد را گزارش می‌کند. اگر روی یک نتیجه خاص کلیک کنید، پیش نمایشی از متن مطابقت داده شده را در پایین پنجره برنامه خواهید دید. با دوبار کلیک کردن آن فایل باز می‌شود.

اگر کاربر فنی هستید، FileSeek می‌تواند جستجوهای دقیق و خاص انجام دهد، اما می‌تواند از چند ویژگی کاربرپسند تر استفاده کند. به‌عنوان مثال، اگر چندین هارد دیسک دارید، در حال حاضر گزینه سریعی برای جستجو در همه جا وجود ندارد. در عوض باید هر درایو را به ترتیب جستجو کنید؛ اما سازنده این برنامه به‌روزرسانی‌های مکرری را منتشر می‌کند که FileSeek به‌طور خودکار آن‌ها را بررسی می‌کند، بنابراین ممکن است به زودی راحت تر شود.