مطالب استخراج مقاله

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

این نرم‌افزار در واقع با Paper Digest.com که یک پلتفرم خلاصه کننده مقالات دانشگاهی بر پایه هوش مصنوعی بسیار ساده و آسان است، متفاوت است. در اصل، این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد به راحتی مقالات را مرور کنید و یک بررسی ادبی انجام دهید. شما کلمات کلیدی را وارد می‌کنید و این نرم‌افزار بهترین مقالات مرتبط با آن را پیدا می‌کند و خلاصه‌ای از آن کار را ارائه می‌دهد. این ابزار می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد، چه در صورتی که در حال یادگیری در رشته خود هستید و چه در صورتی که قصد دارید یک مقاله مروری را شروع کنید. در این صورت، یک نقطه شروع خوب برای شما ارائه می‌دهد.
شما می‌توانید از طریق لینک https://www.paperdigest.org/review/ وارد سایت شوید. سپس گزینه‌ی Literature Review را انتخاب کنید.

Paperdigest2 1

در مرحله‌ی بعد کلیدواژه‌های مربوط به موضوع تحقیقاتی خود را مطابق شکل در کادر وارد کنید. در این مرحله می‌توانید از مقالات یا پتنت‌ها استفاده کنید و یا بازه زمانی را از پنج سال گذشته یا یک سال گذشته یا هر زمانی تعیین کنید. سپس با فشردن دکمه جستجو، نتایج مرتبط را دریافت خواهید کرد. این نتایج شامل کارهای مرتبط است که می‌توانید از آن‌ها شروع کنید و خلاصه‌ای از آن‌ها را مشاهده کنید؛ اما به هیچ وجه از این خلاصه کپی و استفاده نکنید، زیرا این تقلب محسوب می‌شود و نمی‌توانید کار دیگران را به عنوان کار خودتان ارائه دهید.

این نرم‌افزار به شما ایده‌ای خوبی از اینکه آیا بررسی ادبی مربوط به این موضوع وجود دارد یا خیر نیز می‌دهد. در کل، از این نرم‌افزار می‌توانید به عنوان یک نقطه شروع مناسب استفاده کنید؛ اما بهتر است تنها به این نتایج برای انجام بررسی ادبی خود اتکا نکنید. در نهایت، این نرم‌افزار می‌تواند یک راهنمای خوب برای شروع شما باشد اگر قصد دارید یک بررسی ادبی انجام دهید یا در حال یادگیری هستید.

 Paperdigest2 2

Paperdigest2 3


یکی دیگر از امکانات این سایت قسمت بازنویسی متن (text rewriter) است. این قسمت کمی حساس به نظر می‌رسد. برای مثال یک پاراگراف از مقاله‌ی موردنظر را در کادر مربوطه وارد می‌کنیم. مطابق شکل سه قسمت پارافرایز کردن، قسمت سؤال و جواب (از متن مورد نظر چند سؤال به همراه جواب تهیه می‌کند) و خلاصه کردن فعال است و می‌توانیم متناسب با نیاز آن‌ها را انتخاب کنیم و سپس بر روی قسمت Rewrite کلیک کنیم.

Paperdigest2 4

Paperdigest2 5

یک قابلیت جذاب دیگر از Paper Digest قسمت سؤال و پاسخ هوشمند (sciatic question answering) است. برای مثال شما سؤال مورد نظر خود را در قسمت مربوطه تایپ می‌کنید و پس از تائید، نرم افزار تعدادی مقاله مرتبط به سؤال شما را به همراه اسم و آدرس به شما می‌دهد.

Paperdigest2 6


سه قسمت از مهم‌ترین قابلیت‌های این هوش مصنوعی بیان شد؛ اما Paper Digest دارای قابلیت‌های دیگری نیز است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید؛ مثلاً دریافت خلاصه‌های روزانه مقالات، وارد کردن آدرس ایمیل خود و پیگیری مقالات جدید بر اساس حوزه یا کلمه کلیدی و دریافت خلاصه یک جمله‌ای از هر مقاله روزانه که به عنوان آخرین پژوهش‌ها در زمینه‌ای که علاقه‌مند هستید آگاه شوید.

 Paperdigest2 7

Paperdigest2 8