امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

Perplexity 1

چه کارهایی می‌توانید با پرپلکسیتی انجام دهید؟

به جای فرمت معمول موتور جستجو، پرپلکسیتی از یک ساختار شبیه به ربات چت برای کاربران استفاده می‌کند تا سؤالات خود را به زبان طبیعی بیان کنند؛ سپس هوش مصنوعی با استفاده از اطلاعاتی که از منابع مختلف در وب به دست می‌آورد، پاسخ می‌دهد.

کاربران می‌توانند سؤالات تکمیلی بپرسند تا در مورد یک موضوع خاص دیدگاه‌های بیشتری به دست آورند و پرپلکسیتی براساس زمینه پاسخ‌های قبلی خود دقیق‌تر پاسخ دهد.

Perplexity 2

فناوری پشتیبانی کننده پرپلکسیتی

با استفاده از یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی، پرپلکسیتی به شکلی مشابه با ChatGPT با کاربران گفتگو می‌کند. با این حال، این سیستم می‌تواند اطلاعات را در وب‌سایت‌ها جستجو کند و خلاصه‌ها را به شما نشان دهد یا هر اطلاعاتی را در یک URL (دامنه) خاص به دست آورد.

مزایا و معایب

مزایای پرپلکسیتی شامل قابلیت تولید پاسخ‌های جامع و دقیق در مقایسه با موتورهای جستجوی قدیمی، توانایی پیش‌بینی کلمه بعدی در یک جمله و در دسترس بودن رایگان آن است.

معایب پرپلکسیتی شامل حساسیت به مجموعه آزمون خاص استفاده شده و تمایل به نمایش لزوماً کارایی یا قابلیت اجرای مؤثر مدل زبان نیست.

چگونه از پرپلکسیتی استفاده کنیم؟

1.پس از ایجاد حساب کاربری و ورود به وب‌سایت می‌توانید از آن استفاده کنید.

2.بعد از ایجاد حساب کاربری، می‌توانید یک سؤال یا درخواست را در جعبه جستجو وارد کنید و سیستم پاسخ‌های دقیقی را تولید خواهد کرد.

3.علاوه بر این، می‌توانید نتایج را فیلتر کنید تا پاسخ مربوطه را پیدا کنید.

 Perplexity 3

4.همان‌طور که قبلاً گفته شد، پرپلکسیتی به شما امکان می‌دهد سؤالات تکمیلی بپرسید تا مکالمه درباره یک موضوع خاص را ادامه دهید. اگر به منابع بیشتری نیاز دارید یا منابع داده شده را قابل قبول نمی‌دانید، می‌توانید بیشتر در مورد آن سؤال بپرسید.

Perplexity 4

Perplexity 5

خلاصه

  • پرپلکسیتی یک موتور جستجوی هوش مصنوعی است که همچنین می‌تواند به عنوان یک ربات چت عمل کند.
  • پرپلکسیتی با استفاده از یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی با کاربران در قالب گفتگو در ارتباط است.
  • شما می‌توانید به صورت رایگان به وب‌سایت آن دسترسی پیدا کنید.
  • برخی سایت‌های مشابه با پرپلکسیتی با امکانات بسیار عالی شامل Bing AI، Komo و Neeva می‌باشند.