رشته نیوز

رشته کاردان فنی ا لکترونیک صدا و سیما.
رشته کاردان فنی ا لکترونیک صدا و سیمابا توجه به تنوع صنایع الکترونیکی و مخابراتی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیاز روز ا فزون این سازمان به گسترش و... ادامه مطلب ..
رشت مهندسی پلیمر – تکنولوژی و علوم رنگ
مهندسی پلیمر – تکنولوژی و علوم رنگ 1-     تعریف و هدف: مجموعه تکنولوژی و علوم رنگ یک مجموعه آموزشی است در نظام آموزش عالی در زمینه تکنولوژی ساخت و تولید... ادامه مطلب ..
رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی
رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی : رشته اعضای مصنوعی و وسایل کمکی یکی از زیر شاخه های توانبخشی است که در آن طراحی و ساخت اعضای مصنوعی و وسایل کمکی بر اساس اصول مهندسی و... ادامه مطلب ..
رشته آبادانی و توسعه روستاها
جهت‌گيري كلي برنامه كارشناسي آباداني و توسعه روستاها بر آن است كه فارغ‌التحصيلان اين دوره بعد از طي مباحث عمومي و كلي دروس مهندسي، در حد نياز روستاها بر مسائل... ادامه مطلب ..
رشته آماد (سیستم تامین و توزیع کالا)
بي‌شك يكي از اصلي‌ترين مأموريت‌هاي ستاد نيروهاي مسلح، برآورد، تأمين و توزيع اقلام مختلف مورد نياز براي پشتيباني يگان‌ها (در زمان جنگ و صلح) است. اين كار... ادامه مطلب ..

نشر نیوز(کتابهایی برای نیازهای 2023 به بعد)

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

تهیه قطعات یدکی کشتی یا لوازم الکترونیکی و مکانیکی موجود در کشتی ، سوخت کشتی و مواد غذایی برای کارکنان نیروی دریایی ، تقسیم بندی و جابجائی پرسنل نیروی دریایی ، پیش بینی و ارائه طرح های آموزش ضمن خدمت کارکنان نیروی دریایی و استخدام نیروی انسانی جدید بر عهده افسران کمیسر دریایی است . بهمین دلیل فارغ التحصیلان این رشته باید درباره تخصص های مختلفن نیروی دریایی اطلاعات نسبتاً خوبی داشته باشند تا بتوانند جابجائی پرسنل نیروی دریایی را بدرستی انجام دهند و در تهیه قطعات یدکی دستگاه های مختلف دچار مشکل نشوند .

توانایی های لازم:

توانایی های لازم و موقعیت شغلی این رشته در بخش معرفی رشته های دانشگاه علوم دریایی امام خمینی ذکر شده است . گفتنی است این رشته از بین داوطلبان هرسه گروه ازمایشی ریاضی و فنی ، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می پذیرد .

  • درس های این رشته در طول تحصیل :
  • دروس پایه :

روان شناسی کار ، حقوق اساسی ، اقتصاد خرد ، اقتصاد کلان ، اصول حسابداری ، ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ، آمار و کاربرد آن در مدیریت ، کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت ، روش تحقیق در مدیریت ، توسعه اقتصادی و برنامه ریزی ، مبانی مدیریت اسلامی و الگوی آن .

  • دروس اصلی و تخصصی :

مبانی سازمان و مدیریت ، مدیریت رفتار سازمانی ، مدیریت مانبع انسانی ، تحقیق در عملیات ، حسابداری صنعتی ، مدیریت تولید ، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ، بازاریابی و مدیریت بازار ، اصول ناوبری ، اصول مهندسی دریایی ، تدارکات در دریا ، مدیریت پرسنلی در ارتش ، اصول ترابری ، مدیریت تدارکات در ساحل ، حقوق دریایی ، اصول بیمه و بیمه دریایی ، اقتصاد ترابری ، مدیریت مالی در ارتش ، حسابداری دولتی ، سیستم خرید و انبارداری و توزیع ، حقوق بازرگانی ، زبان تخصصی ، کارآموزی .

دانشگاه های پذیرنده: علوم دریایی امام خمینی (ره)
مقاطع تحصیلی : کارشناسی
دوره ها: روزانه
دانشگاه: دولتی
گرایش ها: