نرم افزار پرزنتیشن مبتنی بر وب

 

1- Slidebean

این نرم افزار آنلاین برای اجرا یک پرزنتیشن (Presentation) خوب مورد استفاده قرار می گیرد و به شما این امکان ر امی دهد تا محتوای مورد نظرتان را اضافه کنید سپس به صورت خودکار آن را به اسلاید های بسیار زیبا تبدیل می کند و به شما اجازه می دهد در کسری از ثانیه یک فایل خوب و حرفه ای آماده کنید.

در مقایسه با پاورپوینت Slidebean رابط کاربری آسان تری دارد و شما به سادگی می توانید کار با آن را یاد بگیرید. پلت فرم وب آن این امکان را به شما می دهد تا فایل را به صورت اسلاید و یا PDF دانلود کنید. این برنامه مبتنی بر وب، سرشار از قالب های زیبا و کاربردی است و شما می توانید با توجه به نوع ارائه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. طرح های مناسب کسب و کار، طرح های درسی، دانش آموزی، ارائه مربوط به تز و پایان نامه و . از نمونه های آن می باشد، تنها باید محتوای خود را وارد کرده و قالب مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

2- Keynote

این نرم افزار تمام قابلیت ها و امکانات پاورپوینت را در اختیار شما قرار می دهد. نسخه اپل این برنامه چند سالی است که وارد بازار شده است و طرفداران خاص خودش را دارد. اخیرا نسخه مبتنی بر وب آن نیز منتشر شده است تا کاربرانی که از گوشی های اپل استفاده نمی کنند بتوانند از طریق کامپیوتر و لپ تاپ به این برنامه دسترسی داشته باشند. این برنامه رویکردی شبیه پاور پوینت را به صورت حرفه ای تر ارائه می دهد. ایجاد اسلاید ها، قالب های زیبا و متنوع، رابط کاربری آسان و راهنمای هوشمند از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه است. یکی از ایرادات این برنامه فرایند یادگیری آن است که اندکی طولانی است. این ابزار شبیه به مایکروسافت است و شما باید ساعت ها با آن کلنجار بروید تا بتوانید تمام ویژگی های ابتدایی و تخصصی آن را بیاموزید.

 

3- Visme

این برنامه یک پلت فرم مبتنی بر وب برای ساخت یک پرزنتیشن (Presentation) است که رابط کاربری آن شبیه پاورپوینت می باشد اما طراحان آن، با موفقیت این رابط کاربری را به یک طراحی زیبا و قابل درک تبدیل کرده اند. با این حال شما باید زمانی را صرف یادگیری و آموزش این نرم افزار بپردازید.

این پلت فرم یک گالری جالب اما محدود از تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد، شما به راحتی می توانید از نمودارها و تصاویر آن برای بالا بردن کیفیت ارائه خود استفاده کنید.

4- SlideRocket

برای کسانی مناسب است که مدام این طرف و آن طرف سخنرانی دارند و از پاورپوینت  برای بیان مطالب خود کمک می گیرند. کافی است این نرم افزار ساده و کاربردی را در مرورگر کروم اجرا کنید تا قید پاورپوینت و آفیس مایکروسافت را بزنید. این نرم افزار تحت وب با دارا بودن محیط بسیار زیبای خود، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از نکات بارز این نرم افزار تعامل بین ارائه دهنده و بیننده است. بیننده می تواند در حین ارائه مطلب، بر روی صفحات و قسمت های مختلف ارائه نظر بدهد، سوال کند و حتی رای بدهد. همکاری این نرم افزار با Google Docs و Flicker شما را قادر ساخته است تا از طریق آن سایت ها نیز با این نرم افزار کار کرده و یا بر عکس.

Slide Rocket قالب های گوناگونی برای نمایش تصاویر به صورت اسلاید شو دارد، به شما امکان می دهد اسلایدشو خود را در اینترنت به اشتراک بگذارید.

جالب تر آن که با Slide Rocket می توانید پشت کامپیوتر خود یک جلسه آنلاین برگزار کنید و برای هر کس که مرورگر کروم دارد از طریق Slide Rocket به نمایش اطلاعات اسلایدشو بپردازید.